The Digital Boutique
ECO-OS
מיתוג מחדש
המיזם ישראלי ECO-OS פנה אלינו ליצירת מיתוג מחדש לחברה ועיצוב מחדש של אתר התדמית שלהם.
המיזם בעל ותק של מספר שנים, מציע פתרונות טכנולוגים לדיווח ותובנות לחברות מבוססות קיימות (Sustainability). השאיפה של המיזם היא למתג עצמו כפתרון גלובלי, לגייס לקוחות חדשים ומשקיעים תוך יצירת נראות עדכנית ושכלול מערך השיווק.
האתגר
על מנת לחזק את המותג בקרב קהל הלקוחות הרלוונטי, יצרנו אסטרטגיה קריאטיבית שתייצר קשר טוב וטבעי יותר בין מוצרי ושירותי החברה ובין הלקוחות הפוטנציאלים שלה בתחום הקיימות. האתגר טמון באריזת המוצר הטכנולוגי הקיים ושילוב הפן האיכותי בו (קיימות) על מנת לשפר את תדמיתו ויצירת הזדהות עימו.
בניית קונספט
תהליך העבודה שלנו החל בבניית קונספט - המיזם צריך לבדל את עצמו ממתחריו מחד אך עדיין להיות מזוהה עם תחום סביבתי. זהות החברה צריכה לשקף את תרומתה של ECO-OS לסביבה שכן היא מספקת פתרונות יוצרי ערך לחברות בתחום הקיימות.
זיקקנו את הקונספט למותג כך שישדר:
Impact Oriented * Sense-of-mission * Socially Responsible Brand
מיתוג
בחרנו להשתמש בצבעים הקשורים במודעות סביבתית, כמייצגים את המשימה של המותג להגן על הטבע, הסביבה והחברה.
פלטת הצבעים שנבחרה משלבת צבעים רגועים ומשמעותיים. צבעים שמשלימים זה את זה, מדגישים תוכן ונתוני דאטה, ובנוסף גם יוכלו לחיות בהרמוניה עם צבעי המערכת הטכנולוגית הקיימים.
המיתוג החדש מוטמע באתר החברה ובנוסף דאגנו שהמיתוג יבוא לידי ביטוי בכל נקודות הממשק עם הלקוח: מוצרי דפוס וממשקים דיגיטלים (מדיה חברתית, מצגות ועוד)
השפה העיצובית החדשה הוטמעה בכל נכסי המותג - דיגיטל ופרינט
עיצוב מחדש לאתר תדמית
האתר של חברת ECO-OS כבר היה קיים מספר שנים. בהתאם לאופי החברה, האתר מלא עדי כדי עומס בנתונים, פיצ׳רים טכנולוגים, בלוג, רגולציות, שירותי החברה השונים ועוד. העיצוב החדש דאג למיקוד בתוכן חשוב ועיקרי ויצירת ספה עיצובית אחידה בדפים הרבים של האתר.
עיצוב מחדש לאתר תדמית ריספונסיבי
עיצוב ממותג למדיה חברתית