Case Study: Tailored Stay 

מיתוג מחדש

בעלי עסק בתחום הנדל״ן בלונדון פנו אלי לצורך ביצוע מיתוג מחדש, במטרה להגדיל את המכירות ולחזק את המותג בקרב לקוחות מוסדיים. העסק מתמחה בניהול דירות לטווח קצר-בינוני, המשמשות פתרון מגורים זמני ללקוחות רילוקיישן, תיירים ולקוחות עסקיים הנדרשים לשכן עובדים בלונדון, כגון קבלני ביצוע, חברות ביטוח וכדומה.


העסק הקיים, משווק את הדירות שמציע באמצעות פלטפורמות נכסים כגון Booking אך מלבד דפי הזמנת הנכסים בפלטפורמות לעסק לא היתה כלל נוכחות דיגיטלית, למעט דף נחיתה בסיסי ביותר. בנוסף, שם העסק ‘XXX Relocations’ המתמקד בפתרונות רילוקיישן, היווה בעיה בשאיפה לגדילת העסק והתפתחותו כמותג הפונה לקהלים נוספים.

האתגר

האתגר

על מנת לחזק את המותג ולפנות לקהל רחב יותר, הכנתי אסטרטגיה קריאטיבית בה יצרתי יחד עם בעלי העסק סדרה של ׳בטחונות שיווקיים׳ אשר יעבירו את התחושה של מותג עדכני ושירותי תוך לימוד המבקרים בנכסים הדיגיטלים אודות השירותים אותם מציעה החברה.

בניית קונספט

תהליך העבודה שלנו החל בבניית קונספט. הרגשתי שהעסק יהיה חייב לבדל את עצמו ממתחריו ולשדר משהו מעט אחר. רבות הפלטפורמות הקיימות להזמנת דירות זמניות (Airbnb, Booking) ולכן עלינו להדגיש את הייחודיות השירותים של הלקוח שלי ואת בידולו: מתן שירות אישי והתאמה פרטנית של יחידות הדיור לצרכי הלקוח.

 

על כן, זיקקנו את הרעיון לכדי שהייה מותאמת אישית, משם נגזר שם המותג החדש: 

 

Hand-picked properties * Service with Care * Premium * Flexibility

tailored_stay_logo.png
מיתוג

לאחר בחירת שם המותג, יצאנו בבוטיק הדיגיטלי שלי לדרך עם עיצוב הלוגו. לאחר מספר ואריאציות עוצב עבור הלקוח לוגו מעניין – מתאר של פנים הבית בקווים מינימליסטים המשקף את האידיאל: יצירת מרחב אישי ללקוח במגוריו הזמניים בלונדון.

פלטת הצבעים שנבחרה משלבת גווני אוף-וויט ונגיעות טורקיז כהה, אשר מהוות מעטפת אלגנטית וסולידית המשאירה כבוד לתמונות הנכסים הצבעוניות ולא גוזלת מהן את הפוקוס.

TS-colour-pallettepng.png

המיתוג החדש מוטמע באתר החברה, במוצרי הדפוס ופרופילי המדיה החברתית. דאגתי שהמיתוג יבוא לידי ביטוי בכל נקודות המגע עם לקוחות פוטנציאלים ולכן גם בפעילות הסושיאל, הפוסטים והסטורי מעוצבים בהתאם למיתוג.

מיתוג העסק מגיע לידי ביטוי בכל נקודות הממשק עם הלקוח: מוצרי דפוס וממשקים דיגיטלים

השפה העיצובית החדשה הוטמעה בכל נכסי המותג - דיגיטל ופרינט

TS-image01_edited.png
TS-business-cards.png
TS-image02.png
TS-buttons.png
TS-icons.png
בניית אתר תדמית

כפי שהזכרתי, אופי ההתקשרות של לקוחות פוטנציאלים עם העסק בוצע עד כה רק באמצעות הזמנת שהייה באתרים חיצוניים, כמעט מבלי לדעת שיש חברה מאחוריהם.

על מנת להעצים את המותג ולהגדיל הכנסות, בנינו אתר תדמית מקצועי עבור העסק, המתאר את כל השירותים הייחודיים שהם מספקים ללקוחות, בדיוק מה שמבדל את שירותי הלקוח ממתחריו. בנוסף, קיבצנו את כל הדירות שברשותו לכדי קטלוג דירות דיגיטלי באתר הבית, בפורמט אחיד ומסודר, המאפשר לבצע הזמנה אונליין, ישירות באתר החדש.

הזמנה דרך האתר מהווה קפיצת מדרגה בחיזוק המותג, שליטתו על ההכנסות וצמצום עמלות לאתרים חיצוניים. בנוסף, להבדיל מהשיווק הקודם בו כל דף נכס פורסם בנפרד, שיווק של המותג מאפשר חשיפה למגוון הדירות המוצעות ולא לדירה אחת ובכך מגדיל את הסיכויים לביצוע הזמנה.

בניית אתר תדמית וקטלוג Booking

from the website.png

עיצוב ממותג למדיה חברתית

TS_Facebook-Page-Mockup.jpg
עותק של Virtual London_edited.jpg
Tailored stay experiences.jpg

3

פרופילים מקצועיים ברשתות החברתיות:
Facebook, Instagram, Linkedin

20%

צמיחה חודשית בפעילות האורגנית ברשתות החברתיות 
 

1

בנייה ועיצוב אתר מקצועי לחברת ניהול נכסים הכולל קטלוג נכסים דיגיטלי והזמנה ישירה