JS-Case-study-cover.jpg

Case Study:
E-Commerce

בניית מותג עם חנות commerce והגדלת המכירות

London, UK

scroll

עסק קטן בתחום האוכל הביתי ביקש להפוך למותג, לבסס קשריו בקהילה ולהגדיל מכירות.

האתגר

יזם הייטק המתגורר בלונדון עם תחביב צדדי של הכנת אוכל ביתי פנה ללבוטיק הדיגיטלי שלי על מנת להגדיל מכירות. הגדילה בביקוש מצד הקהילה הביאה את בעל העסק, one-man-show, להשקיע זמן רב בתהליך המכירה הידני, איסוף הזמנות, גביית כספים ואדמינסטרציה מה שהקשה עליו לגדול.

הבנו שלצד בניית המותג כעסק רציני נצטרך לבנות את מותאם קומרס שיאפשר אוטומציה של תהליכים רבים ויפנה זמן לבעל העסק לעסוק באפייה :)

בניית קונספט

המוצר? פשוט: ג׳חנון.

השוק? ישראלים בלונדון.

איך הופכים ג׳חנון למותג? באמצעות סיפור מותג. מחדדים את סיפור הרקע, ופונים ליצירת ה-desire בקרב לקוחות העסק. מעוררים את תאבונם של הישראלים שחיים בלונדון והסביבה, הרי מי לא רוצה טעם של בית?

 

בחרנו בשם ׳סיפורי ג׳חנון׳. שם שמייצג את הסיפור מאחורי העסק. ג׳חנון בהכנה ביתית עם מתכון מסורתי שעובר במשפחה כבר דורות, עוד מהימים בהם סביו של היזם גלגולו ג׳חנונים בעדן, תימן.

Traditional Craving Hand Made with Love 

Homeliness  A click Away

jachnun_club_header_b.png

בניית נכסים דיגיטלים

עד שפגש את הבוטיק הדיגיטלי שלי, הלקוח קיבל הזמנות מפה לאוזן וניהל את ביצוע ההזמנות ע"י טופס גוגל פשוט. הקמנו עבורו ערוצי מדיה דיגיטלית (פייסבוק ואינסטגרם), דרכם יוכל להגיע ללקוחות הפוטנציאלים ולצמוח. בנוסף, בנינו פלטפורמת מכירה מלאה ב-Shopify המאפשרת הזמנה אונליין בצורה קלה ותשלום מהיר, כולל התקנה וחיבור שלל האפליקציות השונות להשלמת פעולות הניהול העסק, ניהול הלקוחות, השיווק, השילוח והאופטימיזציה.

אין כמו craving  לג׳חנון כשאתה מתגורר בלונדון והזמנה בלחיצת כפתור עם משלוח עד הבית.

שיווק

בבוטיק הדיגיטלי שלי בנינו עבור הלקוח תוכנית שיווקית רב-שנתית עם מבנה שבועי יציב, תוך ליווי ביצירת תכנים וניהול ערוצי המדיה. מלבד התמונות המגרות שעולות בערוצי המדיה מספר פעמים בשבוע, יצרנו גם פעילויות אקטיביות כגון הפעלת הקהל בתחרויות, וניוזלטרים שבועיים המגדילים את המכירות בצורה משמעותית.

בימוי ועריכת תמונות כקולקציה אחידה עבור אתר E-commerce וניהול מדיה חברתית

kubaneh2.png
schug-200-ml.png
jachnun-pot-20cm.jpg
jachnun-dish-x1.png

דאטה

שיווק ללא דאטה הוא כמו יריה באוויר. הייתרון בפלטפורמות מכירה כגון Shopify הוא שהן מספקות לנו וללקוח מידע רב אודות המכירה. נתונים כגון ימים ושעות בהן בוצעות רוב המכירות, לקוחות חוזרים, מוצרים מועדפים ועוד.. כל אלו מחדדים ותורמים רבות למאמצי השיווק. זיהינו את השעות והימים בהן יהיה אפקטיבי יותר לבצע ״בוסט״ של פעילות המדיה החברתית וכן מיקרו קהלים והמוצרים המתאימים להם (לדוגמא: יצירת באנדל של ארוחה משפחתית או ארוחה לקהל הטבעוני)

בניית ועיצוב אתר E-commerce מבוסס דאטה

mock-data.png
mock-Kubaneah.png

מדדים | KPI

36%

גדילה רבעונית בסך המכירות

20%

הנעה לפעולה בערוצי הסושיאל

1

בניית חנות e-commerce מאפס

20%

המרה למכירה באמצעות הניוזלטר השבועי

17%

גדילה רבעונית בסכום הזמנה ממוצע

עיצוב סט אייקונים ל-WhatsApp Business

JS_sharing_is_caring.png
JS_discount_special15.png
JS_on_the_way.png
JS_ready_for_pickup.png
JS_weekend-reminder.png
Screen Shot 2021-02-10 at 15.38.06.png

פעילות מדיה דיגיטלית: Story Design

Meet our new dish_ Fatooj.jpg
the story of the month (1).png
Your Jachnun Brunch is on on its way....

ניוזלטר שבועי. 20% המרה לפעולה מסחרית.

Newsletter-js.png