case-study-cover.jpg

Case Study:
E-Commerce

שיווק דיגיטלי למותג ׳החלוצים׳ והגדלת המכירות

Israel

scroll

׳החלוצים׳ - חברה המתמחה בשיווק ישיר של מוצרי מזון, בעיקר בשר פרימיום, ישירות מהיצרן לצרכן.

בעלי החברה ניהלו עד כה את השיווק הדיגיטלי של העסק בעיקר בעצמם. הרצון לצמוח ולהגדיל מכירות הביא אותם אלי, על מנת לייצר אסטרטגיה שיווקים ולנהל באופן שוטף את הערוצים הדיגיטלים שבבעלותם.

האתגר

האתגר המרכזי בשיווק מותג ׳החלוצים׳ טמון בחדשנות שלו כמוצר צריכה. כל המוצרים הינם מוצרי פרימיום אשר מוקפאים אצל היצרנים, ברחבי העולם, כאשר ׳החלוצים׳ אחראים על שרשרת האספקה ישירות מהיצרן לצרכן, ובכך שומרים על מחירים ללא פערי התיווך. הרעיון מעט חדשני בישראל, ואחד האתגרים הוא ללמד את קהל היעד על יתרונותיו של המוצר למרות שמגיע במצב קפוא. למעשה, ניעור הסטיגמה שבשר קפוא הוא בשר שאינו איכותי.

בניית קונספט

בחרנו באסטרטגיה דיגיטלית שמטרתה:

1. להדגיש את יתרונות של המוצר הקפוא.

2. שיווק כמותג פרימיום.

 

בבוטיק הדיגיטלי שלי בנינו קריאטיב חדש המותאם למותג פרימיום והמסר השיווקי במודעות עודכן אף הוא. וויתרנו על אלמנטים ״מוזילים״ כגון סלוגן עם אפשרות החזר כספי ללקוחות לא מרוצים (׳לא היה לך טעים? קבל החזר כספי׳). בנוסף העשרנו את התוכן בהסברים התומכים ביתרונות המוצר הקפוא, מעין ׳חינוך שוק׳ על מעלותיו של המוצר החדש.

Premium Boutique A click Away  

Quality  Foodies

לוגו-החלוצים-רקע-שקוף.png

שיווק דיגיטלי

בבוטיק הדיגיטלי שלי יצאנו לדרך עם עדכון הפרופילים ברשתות החברתיות, הם הפנים של העסק. המסר השיווקי חודד ונפתח גם פרופיל Instagram שיאפשר הגעה לקהל יעד חדש שמאוד רלוונטי לעסק.

עד כה נהג העסק לשווק ׳מארז טעימות׳ מגוון ללקוחות כדרך להגיע ללקוחות חדשים. אהבנו את הרעיון וחידדנו אותו: מיתוג מחדש של מארז הטעימות כמארז יוקרתי והוספה של מארזים נוספים שיכולים להתאים לקהל יעד מגוון.

 

הפעילות הדיגיטלית עד כה התמקדה ברובה במארז בלבד ויצרה תוכן חזרתי בפיד של העסק שאינו מייצר עניין או אינטראקציה עם קהל העוקבים. הבוטיק הדיגיטלי שלי הכין תכניות שיווק חודשיות בהן דאגנו לתוכן מעניין ומקורי, המורכב מנושאים שונים כגון: מתכונים, מבצעים, המוצר השבועי, כתבות ועוד. בנוסף, יצרנו פעילות שיווקית ייעודית כגון מארז מיוחד ליום האהבה.

נבנו מספר מיקרו-קהלים להם ניתן לשווק מוצרים שונים: קהל אוהבי בשר, קהל לברביקיו, בשלנים / שפים וכדומה.

הפעילות ברשתות החברתיות נפרסת על פני ימות השבוע על מנת לשמור על קשר רציף עם הקהל. התוכן גוון ומניע  לפעולה.

פעילות מדיה חברתית: מארזי טעימות פרימיום

מארז טעימות מעדניית הכפר- פייסבוק.png
מארז טעימות קרנבל בשרים - סטורי.png

דאטה

מכיוון ש׳החלוצים׳ רצים כבר מספר חודשים, דגמנו את מאגר המידע של חנות האונליין שלהם וערכנו ניתוח מסודר של המידע. הדו״ח שהוצג ללקוח הציף מספר נתונים שיוכלו לעזור במאמצי השיווק ולחדד אותם:

  • שעות הזמנה ׳חמות׳ במהלך השבוע

  • חלוקה של אופי ההזמנות: הזמנות קטנות לעומת הזמנות גדולות

  • סך הזמנה טיפוסי

  • מוצרים מבוקשים

עיצוב Cover לרשתות חברתיות

hachalutzim-facebook-cover-02_edited.jpg
hachalutzim-facebook-cover-01_edited.jpg

מדדים | KPI

20%

גדילה חודשית במספר העוקבים האורגני ברשתות החברתיות

1

ערוץ אינסטגרם חדש נבנה למותג ׳החלוצים׳

40%

עלייה במעורבות בדף הפייסבוק

150%

עלייה ברווחים כבר מהחודש הראשון לפעילות השיווק שלנו