case-study-rebranding_edited.jpg

Case Study:
Re-Branding

מיתוג מחדש לעסק בתחום הנדל״ן

London, UK

scroll

בעלי עסק בתחום הנדל״ן בלונדון פנו אלי לצורך ביצוע מיתוג מחדש, במטרה להגדיל את המכירות ולחזק את המותג בקרב לקוחות מוסדיים. העסק מתמחה בניהול דירות לטווח קצר-בינוני, המשמשות פתרון מגורים זמני ללקוחות רילוקיישן, תיירים ולקוחות עסקיים הנדרשים לשכן עובדים בלונדון, כגון קבלני ביצוע, חברות ביטוח וכדומה.


העסק הקיים, משווק את הדירות שמציע באמצעות פלטפורמות נכסים כגון Booking אך מלבד דפי הזמנת הנכסים בפלטפורמות לעסק לא היתה כלל נוכחות דיגיטלית, למעט דף נחיתה בסיסי ביותר. בנוסף, שם העסק ‘XXX Relocations’ המתמקד בפתרונות רילוקיישן, היווה בעיה בשאיפה לגדילת העסק והתפתחותו כמותג הפונה לקהלים נוספים.

האתגר

על מנת לחזק את המותג ולפנות לקהל רחב יותר, הכנתי אסטרטגיה קריאטיבית בה יצרתי יחד עם בעלי העסק סדרה של ׳בטחונות שיווקיים׳ אשר יעבירו את התחושה של מותג עדכני ושירותי תוך לימוד המבקרים בנכסים הדיגיטלים אודות השירותים אותם מציעה החברה.

בניית קונספט

תהליך העבודה שלנו החל בבניית קונספט. הרגשתי שהעסק יהיה חייב לבדל את עצמו ממתחריו ולשדר משהו מעט אחר. רבות הפלטפורמות הקיימות להזמנת דירות זמניות (Airbnb, Booking) ולכן עלינו להדגיש את הייחודיות השירותים של הלקוח שלי ואת בידולו: מתן שירות אישי והתאמה פרטנית של יחידות הדיור לצרכי הלקוח.

 

על כן, זיקקנו את הרעיון לכדי שהייה מותאמת אישית, משם נגזר שם המותג החדש: Tailored Stay

Hand-picked properties  Service with care  Premium  Flexibility

TS_black.png

מיתוג 

לאחר בחירת שם המותג, יצאנו בבוטיק הדיגיטלי שלי לדרך עם עיצוב הלוגו. לאחר מספר ואריאציות עוצב עבור הלקוח לוגו מעניין – מתאר של פנים הבית בקווים מינימליסטים המשקף את האידיאל: יצירת מרחב אישי ללקוח במגוריו הזמניים בלונדון.

פלטת הצבעים שנבחרה משלבת גווני אוף-וויט ונגיעות טורקיז כהה, אשר מהוות מעטפת אלגנטית וסולידית המשאירה כבוד לתמונות הנכסים הצבעוניות ולא גוזלת מהן את הפוקוס.

TS-colour-pallettepng.png

המיתוג החדש מוטמע באתר החברה, במוצרי הדפוס ופרופילי המדיה החברתית. דאגתי שהמיתוג יבוא לידי ביטוי בכל נקודות המגע עם לקוחות פוטנציאלים ולכן גם בפעילות הסושיאל, הפוסטים והסטורי מעוצבים בהתאם למיתוג.

מיתוג העסק מגיע לידי ביטוי בכל נקודות הממשק עם הלקוח: מוצרי דפוס וממשקים דיגיטלים
ts-cards.png
סט אייקונים ועיצוב כפתורי הנעה לפעולה
ts-buttons.png
TS-icons.png
חוקיות עיצובית לשימוש בנכסים ויזואלים
ts-image01.png
TS-image01.png

בניית אתר תדמית

וקטלוג בוקינג

כפי שהזכרתי, אופי ההתקשרות של לקוחות פוטנציאלים עם העסק בוצע עד כה רק באמצעות הזמנת שהייה באתרים חיצוניים, כמעט מבלי לדעת שיש חברה מאחוריהם.

על מנת להעצים את המותג ולהגדיל הכנסות, בנינו אתר תדמית מקצועי עבור העסק, המתאר את כל השירותים הייחודיים שהם מספקים ללקוחות, בדיוק מה שמבדל את שירותי הלקוח ממתחריו. בנוסף, קיבצנו את כל הדירות שברשותו לכדי קטלוג דירות דיגיטלי באתר הבית, בפורמט אחיד ומסודר, המאפשר לבצע הזמנה אונליין, ישירות באתר החדש.

הזמנה דרך האתר מהווה קפיצת מדרגה בחיזוק המותג, שליטתו על ההכנסות וצמצום עמלות לאתרים חיצוניים. בנוסף, להבדיל מהשיווק הקודם בו כל דף נכס פורסם בנפרד, שיווק של המותג מאפשר חשיפה למגוון הדירות המוצעות ולא לדירה אחת ובכך מגדיל את הסיכויים לביצוע הזמנה.

 Tailored Stay.co.uk  עיצוב אתר
from-the-website.png

מדדים | KPI

20%

גדילת פעילות ברשתות חברתיות
(מחודש לחודש)

2

הקמת פרופיל מקצועי בבמדיה החברתית:

Facebook Profile

LinkedIn Profile

1

בניית ועיצוב אתר תדמית מקצועי עם קטלוג דירות דידיטלי המאפשר הזמנה ישירה

Branded Facebook Cover
TS_Facebook-Page-Mockup.jpg