The Digital Boutique
Case Study: CyViation
מיתוג עסקי
תחת כנפי התעשייה האוירית של ישראל פרח לו מיזם אפוף מסתורין בתחום אבטחת סייבר לתעופה (Aviation Cyber-security). מייסדי המיזם, פנו לבוטיק הדיגיטלי על מנת לעטוף את הרעיון, הידע והניסיון במיתוג מקצועי ונכסים דיגיטלים שאיתם יוכלו לצאת לדרך.
האתגר
התגברות על החיבור העמום שבין שני תחומים שונים וחשובים – תעופה ואבטחת סייבר. אופיו של המיזם לא מאפשר לחשוף בצורה מדוייקת את המוצר והשירותים.
בניית קונספט
בחרנו באסטרטגיה דיגיטלית שמטרה להדגיש את איכות הצוות והטכנולוגיה במקביל לחידוד ודיוק ״אופי המיזם״, אותו ירצו המייסדים שישדר כלפי חוץ. מבלי לפזר את עננת המסתורין שאופפת את המוצר, כיוונו לשבות את הקהל בחזון המיזם ובהבטחה להפוך את השמיים שלנו לבטוחים יותר.
מיתוג
במיזם המבוסס על חדשנות טכנולוגית, המיתוג חייב להדגיש את ההמצאות בחוד החנית של הטכנולוגיה, להיות משכנע ולהעביר את המסר אודות מהות החברה כבר מהשנייה הראשונה. בנינו מיתוג שמשדר ביטחון ומעטפת לערכי החברה, מיתוג טכנולוגית סייבר קלאסי עם ״טוויסט״.
השפה העיצובית החדשה הוטמעה בכל נכסי המותג - דיגיטל ופרינט
עיצוב סט אייקונים על פי מיתוג
עיצוב template למצגת
עיצוב ובניית אתר תדמית cyviation.co