The Digital Boutique
Case Study: Qlinic
מיתוג עסקי
בבוטיק הדיגיטלי אנו עוזרים לעסקים לספר את הסיפור שלהם. המיזם Qlinic המספק טכנולוגית ביוטיק-טק ללקוחות ומגוון קליניקות ברחבי העולם פנה לבוטיק הדיגיטלי על מנת לבנות את סיפור המותג הייחודי לו ולתפור אסטרטגיית מיתוג שתייצר חוויה ייחודית עבור לקוחותיו (B2B+B2C).
האתגר
בניית אסטרטגיית מיתוג בה נקבעת הויזואליות של המיזם, בצורה שתתאים ביותר לעורר את הרגשות המתאימים אצל קהל היעד. הפעם נציג לכם מיזם המשלב שני תחומים שונים ומעניינים: Beauty & Tech. האתגר המיתוגי שלנו היה במציאת שפה ויזואלית משותפת, אשר מחד תהיה מדוייקת ועדינה ותתאים לתחום האסתטיקה, ומאידך תשלב צד טכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית.
בניית קונספט
קהל היעד של טכנולוגית Qlinic מורכב משניים: קליניקות לטיפולים אסתטיים ומטופלים פוטנציאלים. הטכנולוגיה מנגישה סימולציה המבוססת בינה מלאכותית המאפשרת למטופל פוטנציאלי לחזות תוצאות קרובות של טיפולים אסתטים (מילוי שפתיים, בוטוקס, פילרים וכדומה).
בבניית האתר והמסרים השיווקים בחרנו להפריד את שני קהלי היעד (B2B / B2C) עם מיתוג ונכסים דיגיטלים שונים על מנת ליצור קונספט מדוייק לכל קהל ולהמנע מבילבול. במותג Qlinic בחרנו להדגיש הנגשת תהליך הפרוצדורה האסתטית: צמצום חסמי החוסר וודאות והפיכת התהליך לנגיש ואישי יותר.
מיתוג ובניית אתר
במיזם המבוסס על חדשנות טכנולוגית, המיתוג חייב להדגיש אלמנט הבינה המלאכותית ואם זאת עדיין להעביר את המסר הראשוני שמדובר במיזם בתחום היופי והאסתטיקה המיועד בעיקר לקהל הנשי. בחרנו בסקלת גוונים סגולה: הגוונים הבהירים של הצבע הסגול מקושרים לרוב עם תחום האסתטיקה והנשיות והגוונים הסגולים כהים משדרים יוקרה, יצירתיות ומיסתוריות.
בבניית האתר דאגנו ליצור עומק - שילוב של מעברי צבע הדרגתיים (gradients) והדגשות highlights לאלמנטים מסויימים. סט אייקונים ייחודי נבנה בגווני המותג.
כחלק מתהליך המיתוג, למיזם נבנו פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות ועוצבו טמפלטים ממותגים לצרכי פעילות שיווקית.
סקלת הגוונים שנבחרה למותג: גווני סגול כהה בשילוב highlights
עיצוב סט אייקונים על פי מיתוג
השפה העיצובית החדשה הוטמעה בכל נכסי המותג ובמדיה החברתית
עיצוב ובניית אתר תדמית qlinic.life